tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kymmenen

Arjen takaa -blogin Täti-ihminen kysyi. Ja minähän vastaan :).


1. Oletko yksinäinen tänään?
En. Tänään en ole yksinäinen. Viime viikolla oli toisin. 

2. Kuinka syvää on rakkautesi? 
Kliseistä mutta totta: ennen kuin sain lapsen, en tiennyt, miten syvästi ihminen voi rakastaa. Enkä sitä, miten monenlaisia muotoja rakkaudella voi olla.

3. Kuka päästi koirat ulos?

Joku, joka tietää niiden nauttivan ulkonaolosta.

4. Mistä tunnet sä ystävän?

Yhteydestä. Siitä, kun tietää, että toinen ymmärtää.

5. Onko tämä tosielämää vai onko tämä fantasiaa?

Totuus on aina tarua ihmeellisempää.

6. Olemmeko ihmisiä vai olemmeko tanssija?

Ihmisyys on suuri lahja. Ja elämä - parhaimmillaan se on tanssia.

7. Kuka haluaa elää ikuisesti?

En ymmärrä. Enkä sitäkään, miksi jotkut haluavat olla nuoria ikuisesti.

8. Miten voimme nukkua kun sänkymme ovat tulessa?

Varmaankin ihan hyvin.

9. Miksi minä en voi olla sinä?

Koska minä olen minä ja sinä joku muu, ja muina ihmisinä meiltä luonnistuu se, minkä tekijäksi sovi ei kukaan muu. (Benjamin Hoff: Nalle Puh ja Tao)

10. Oletko koskaan nähnyt sadetta aurinkoisena päivänä?

Olen. Viime syksynä mielessäni satoi silloinkin, kun paistoi. 

Kiitos, Täti-ihminen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerrothan mielipiteesi päivän aiheesta. Kiitos!