perjantai 10. elokuuta 2012

Kunpa ei pelottaisi




Pelko pois

Minä pelkään elämää
Entä jos sen sauma pettää
On lyijynraskas epäonni
Kun vaaka maahan kallistuu.

Minä pelkään kuolemaa

Se tulee maleksien vastaan
Hautuumaalta hento hiekka
Kenkiini sisään kantautuu.

Pelko pois, menen päin sen seiniä

Ja halkeamista valo paljastuu
Pelko pois, pelko pois
Ilman verkkoa ja valjaita
Minä kaadun, kaadun kohti valoa

Minä pelkään rakkautta

Suostua sen syleilyyn
Eikä ilman sitä enää
Tiedä miten hengittää
Ja minä pelkään sinua
Entä jos vähitellen uuvut
Ennen mun värisevät voimat
On enää vähäpätöisyyttä

Pelko pois, menen päin sen seiniä

Ja halkeamista valo paljastuu
Pelko pois, pelko pois
Ilman verkkoa ja valjaita
Minä kaadun, kaadun kohti valoa
 
Pelko pois, menen päin sen seiniä
Ja halkeamista valo paljastuu
Pelko pois, pelko pois
Ilman verkkoa ja valjaita
Minä kaadun, kaadun kohti valoa
Kaadun kohti valoa
Pelko pois, pelko pois

Tuure Kilpeläinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerrothan mielipiteesi päivän aiheesta. Kiitos!